A.M. van den Braken
  • Spoedgevallen
  • Inschrijfformulier
  • Bereikbaarheid huisartspraktijk
    • Openingstijden praktijk
    • Afspraak maken bij de huisarts
    • Telefonisch spreekuur huisarts
    • Avondspreekuur
    • Huisbezoek
    • Avond-, nacht- en weekenddienst
  • Contactformulier
  • zorgonline app voor uw mobiel
  • English
  • Over de organisatie van de praktijk
    • huisartsopleiding
    • Wat kan de assistente voor u betekenen?
  • NHG accreditatie praktijk
  • Agressie in de praktijk
  • Klachtenregeling wkkgz
    • Klachtenformulier
  • Privacyreglement/gegevensbeheer in de praktijk
    • Aanvraagformulier inzage, afschrift, correctie of vernietiging medische gegevens
  • Routebeschrijving
  • Medewerkers
  • Inschrijvingen voor patienten uit de wijk
  • uitschrijfformulier
  • Wijksamenwerkingsverband Noordenhaave
  • English version
  • Zelftests
  • Veelgestelde vragen
  • Nieuws
  • Cookiewetgeving
  • Klachtenregeling
  • Ik geef toestemming
  • Privacyverklaring
  • Praktijkfolder
  • vakantierooster 2025
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt het klachten formulier op deze website invullen. De klacht zal dan worden doorgegeven aan de praktijkhouder A.M. van den Braken, die binnen 1 week contact met u zal opnemen over de verdere afhandeling. Bij afwezigheid van de praktijkhouder zal 1 van de andere artsen u te woord staan. Wij streven ernaar uw klacht binnen 6 weken te hebben afgehandeld

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

  • Spoedgevallen
  • Inschrijfformulier
  • Bereikbaarheid huisartspraktijk
    • Openingstijden praktijk
    • Afspraak maken bij de huisarts
    • Telefonisch spreekuur huisarts
    • Avondspreekuur
    • Huisbezoek
    • Avond-, nacht- en weekenddienst
  • Contactformulier
  • zorgonline app voor uw mobiel
  • English
  • Over de organisatie van de praktijk
    • huisartsopleiding
    • Wat kan de assistente voor u betekenen?
  • NHG accreditatie praktijk
  • Agressie in de praktijk
  • Klachtenregeling wkkgz
    • Klachtenformulier
  • Privacyreglement/gegevensbeheer in de praktijk
    • Aanvraagformulier inzage, afschrift, correctie of vernietiging medische gegevens
  • Routebeschrijving
  • Medewerkers
  • Inschrijvingen voor patienten uit de wijk
  • uitschrijfformulier
  • Wijksamenwerkingsverband Noordenhaave
  • English version
  • Zelftests
  • Veelgestelde vragen
  • Nieuws
  • Cookiewetgeving
  • Klachtenregeling
  • Ik geef toestemming
  • Privacyverklaring
  • Praktijkfolder
  • vakantierooster 2025
thuisarts.nl-logo

Patiëntenomgeving

Ga naar de patiëntenomgeving

Interactie

  • Reisvaccinatie
  • Inschrijfformulier
  • Contactformulier
  • Klachtenformulier
© 2025 A.M. van den Braken -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer